En underbar helg!

I helgen har det faktiskt varit lugnt men ändå hänt massor...

Lördag - morgon kl. 07.00 kom Ted och Anne och hämtade oss i lilla golfen...
Det bar av till Ullared och "plöskans"-paradis!
Jag va på ullared för nästan precis ett år sen och då hittade jag inte mycket, så denna gång hade jag
inga krav eller förväntningar på kap och braiga köp alls!
Men oj, oj, oj så nöjd jag blev.... hittade massor!
Och ändå kvider inte portmonän efter handeln..
5 nya schalar i alla färger du kan tänka dig och mycket blommor!

Lördagkväll - efter den mycket tidiga morgonen trodde jag att jag skulle däcka av
trötthet vid kl 22.00, men så va inte fallet.
Fredriks kompis johan kom över och vi kollade på en mycket annorlunda film.. kommer inte ihåg
filmtiteln...men huvudpersonen hette.. "Dew Cox", uttala det högt
för dig själv och så kanske du förstår vad den här filmen handlade mycket om!
TO MUCH!

Söndag-
morgon vaknar jag upp vid 10.15...skööönt! Solen strålar in genom persiennerna och jag vill ut ut....
Vårstäda kommer jag och bubben på att vi ska göra:
* putsa fönster
*rengöra mikron
* skura alla skåpluckor
* rensa ur skafferiet
* plocka undan vinterjackor och skor

Söndag -eftermiddag tog vi en lååååång promenad runt Växjö-sjön.. fräknar på näsan till vi kom hem!
Vår vår vår!
Söndag-kväll bar det av till stan och Jennie & Johan för grillning och filmmys!
Matan smakade Tipp-Topp och filmen va helt ok!

Vilken helg! Underbart!

Nu ska jag bara in och jobba 7 timmar sen är jag ledig Tisdag igen!
Hur nice låter inte det då??

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jennie

Man kan inte bli annat än glad när man läser det du skriver Frida, positivt värre! Det gillar jag starkt :). Så när ska vi börja träna ihop då? hehe. Kram

2008-04-21 @ 16:09:21
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: ellen

HEEJ Frida!! Nu har jag precis svarat på ditt mess, men jag säger det igen: Välkommen till bloggvärlden!
Var det Walk Hard ni såg? Den var bra tycker jag. Rolig. :)
Vi ses nästa vecka!! KRAM

2008-04-25 @ 23:58:30
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: Frida

JAAA, så hette filmen, näää, tyckte du den va bra??? Va den inte lite FÖR MYCKET!!? Längtar tills vi ses!! puss å kram

2008-04-26 @ 23:43:44
URL: http://fridaworld.blogg.se
Postat av: Jennie

Men Frida då! Dags att skriva igen nu tycker jag :) Puss o Kram

2008-05-01 @ 18:08:47
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: Emelie

Sötnöt! välkommen in till bloggvärlden du med... äntligen någon människa med vett & etikett så man ser vad du sysslar med för bus om dagarna! underbart... snart kryssning JA! längtas*

2008-05-06 @ 15:37:10
URL: http://emelieblixt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0