Idag va ingen rolig dag!

Hade varit ledig i 3 dagar, såååå skönt. Det är typ rekord om du jobbar inom handels..
Men under 3 dagars ledighet hinner man verkligen börja tänka och fundera och jag ville
verkligen inte tillbaka till jobbet idag.
Dessutom är vår butikschef och vår biträdande butikschef på kurs, så min
jobbtitel denna vecka är "Frida the butikschef".
Gu så roligt tänker ni då, då får man ju bestämma!
Ja, det är iof. sant, men det betyder även att man får ta all skiten som
kommer med det : sura kunder och andra bekymmer på
arbetsplatsen..
Så idag har inte varit någon bra dag..
och hela veckan ser ut att bli likadan!! Så nu ska jag peppa mig själv
så mycket det går och tänka på ljusglimtarna i vardagen!
Vi ska lista dem här nedan så de inte glöms bort:

* Fredrik min underbara
* Jennie-gumman som någon dag i veckan ska återuppliva blondinen i mig
* den nybokade londonresan som går av stapeln den 31 Juli
* mams och paps som kommer till sista april
* den kalla colan som står i kylen
* onsdagen - med alla bra serier på tv.

Fy, nu mår jag mycket bättre redan!!
En lite missbelåten men ändå rätt nöjd Frida säger tack och adjö för idag!

Sov sött!

Kommentarer
Postat av: carro

Hej vännen! Tack! Kul att du börjat blogga! Vi pratade faktiskt om dej idag, att vi saknade dej, hihi! Får se till o träffas snart ju, vi bor ju inte direkt långt ifrån ;) Hur är allt annars? pussåkram

2008-04-08 @ 22:43:37
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Jennie

Hejsan tjejen! Hoppas idag blir en bättre dag :) Att det inte kommer några surisar till kunder och är sura på dig och att håret ditt blir blont och fint :). Vad sägs, ska vi kanske göra det imorgon? Johan o Fredrik ska ju träna då, då kan vi ju passa på kanske? Eller jobbar du megasent? Kram!

2008-04-09 @ 10:08:27
URL: http://skattkistan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0