Men det här va ju kul ju!

Nu har jag haft blogg en dag och suttit och mixtrat, pillat och donat med designen en hel dag.
Haha, det har typ inte hänt mycket med utseendet ännu, men jag jobbar på det..
Alla typsnitt som jag velat ändra har inte ändrats och tvärtom..
varför är det så komplicerat för? Men jag ska minnsann inte ge upp ännu..
Så nu ska jag försöka hinna med lite annat idag, typ som att diska, springa till tvättstugan
som ligger flera hus bort (förbannat dumt) och kanske även hinna kolla
på några inspelade avsnitt av Navy CIS.
Så jag tänker alltså inte blogga mer idag..eller kommer jag?
Det får tiden utvisa!

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är kul att pilla och mixtra med alla olika inställningar man kan göra, speciellt när man lyckas med något. Då blir man grymt nöjd :)

2008-04-07 @ 19:49:47
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: Frida

Jättekul! Spec. när man får till det, vilket inte är väldigt ofta.. Men coolt!

2008-04-07 @ 20:38:17
URL: http://fridaworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0