Nu har jag (och emilia) gjort vårat som BUTIKSCHEF!

Tacka gudarna för att den här veckan är slut nu. Imorgon är det måndag och då är jag ledig,
ska bli skönt så det går inte att beskriva.
Jag har också lovat mig själv att aldrig bli en besvärlig kund när jag besöker andra butiker.
Man förstår inte hur människor orkar vara så jobbiga som dom faktiskt kan vara!
Jag vill och försöker vara tillmötesgående och trevlig, men vissa kunder gör det
fruktansvärt svårt för mig.
Tyvärr gör det i sin tur att det går ut över de mysiga kunderna..

JAG SKA BLI EN "DRÖMKUND"

Många kanske undrar: "vad schabblar hon om"?
Men om ni någonsin, någonsin jobbar i butik så kommer ni förstå precis vad jag talar om,
tro mig!

Men nu lägger jag den här veckan bakom mig.
Imorgon är en ny dag med nya upptåg och nya upplevelser.
Har tid hos frissan, ska en gång för alla få mitt hår att bli precis som jag vill ha det!
(hoppas jag)
Jennie, du gjorde ett toppenjobb, men mitt mörkfärgade hår är inte helt lätt att få blont.
Jennie har verkligen lagt ner sin själ i att göra mig nöjd med mitt hår, hon
fick till och med mitt under blonderingen åka till dalbo centrum för att köpa mer
blondering. Vilken KVINNA! puss på dig!
 
Nu säger vi tack för idag slut för idag!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Nä, det var inte helt lätt med ditt hår, men kul! La upp lite bilder från färgningen på min blogg.. Hoppas du inte misstycker :)
Kram på dig sötis.

2008-04-14 @ 12:55:42
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: Frida

Jag har sett det! ha ha, det är lugnt även om jag ser ut som en totally crazy person... Men jag blev förresten väldigt nöjd efter att ha vart hos frissan idag! Nu är jag en gång för alla blond!! Puss på dig!

2008-04-14 @ 23:03:01
URL: http://fridaworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0