FrEdaGs-TrÖtt å HuVudöm

Det är fredag..igen!
Jag har precis sett en film som var sjukt jäkla skum..
"Funny Games" hette den, ingen film jag skulle vilja rekommendera till er som inte vill mista förståndet.

Läste idag att sverige ligger på 2 plats i världen vad det gäller knaprande av huvudvärkstabletter.
FAN tänkte jag då, jag som har en gnagande huvudvärk idag, måste jag bidra till en 1:a plats?
NEJ, det ska jag inte göra! (den går snart över)...
men sen sätter vi oss för att titta på den förbaskade filmen och inte blev det bättre för det. 
Så strax efter filmens slut, efter att en kort stund suttit med pannan i djupa veck..sprang jag till 
medecinskåpet och tog mig en alvedon!
hemska jag!

Nä nu måste jag kolla på nåt avsnitt av "Law and order-criminal intent", det borde
göra susen!

God

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0