jaG utMaNAR DiG jEnniE..

This I stole from jennie...

En liten lista...
favoritplagg i garderoben just nu: Alla mönstrade sommarklänningar jag inhandlat till semestern!

byter gärna garderob med: Jag kommer inte på någon med Elin Klings garderob, ja,tack-gärna!.. vill så gärna ha toppen hon hade på senaste omslaget till SOLO, den blå-vit-randiga!

trivs bäst i: klänning!

bästa stiltipset: Glöm inte detaljerna, så som örhängen, armband eller kanske en snygg väska!

beskriv min stil: mycket H&M blir det...

vanligaste färgen på mina kläder: svart, vitt & rött ser det ut som...

i sommar kommer jag gå klädd i: kjolar, enkla linnen och massa klänningar!

. . . men absolut inte i: ...oj, mycket!

jag doftar just nu:  Sergio Tacchinis- Stile Donna

byxa eller kjol: byxa

så många skor har jag: alldeles för många (enligt min sambo!)

smink till vardags: Cover Mix, Ögonbrynspenna, Rouge, Mascara, läppglans och Puder.

festsminkning: Cover mix, Ögonbrynspenna, rouge, Mascara, Puder, Eyeliner, Foundation och läppstift/läppglans.

sminktips till allmänheten: Välj vad du vill utmärka, inte all energi på både läppar, ögon och kinder, utan ha gärna ett starkt läppstift men sparsmakat runt ögonen eller tvärt om.

om du fick ett plagg/en väska/ett par skor gratis, vad skulle du välja?: En grymt snygg designer-väska så klart!

mig själv med tre ord: Glad, sprallig och lugn.

jag tränar: alldeles för lite, typ aldrig! men enligt stegmätare går jag över milen på jobbet varje dag!

vad jag ville bli när jag var liten: hela mitt dagis vill bli delfinvårdare ("delfin-lekare"), så jag hängde med i den trenden!

Utmanar dem av mina läsare som känner sig manade! Kommentera gärna och tala om att ni antagit utmaningen, så att jag kan läsa :)

Kommentarer
Postat av: anna

tack frida :) jag ska ha den underbaraste semester ever. hoppas du med får de. puss

2008-07-14 @ 10:14:08
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: ellen

frida, jag har ny blogg. :)



Ktram å puss!

2008-08-18 @ 23:32:16
URL: http://colormehappy.blogg.se/
Postat av: ellen

Det var ju ett tag sen du bloggade nu Frida, så därför får du en utmaning av mig. Kolla min blogg, inlägget "utmanad".

puss å kram

2008-10-29 @ 17:25:47
URL: http://colormehappy.blogg.se/
Postat av: Thomas

Vill du också få GRATIS märkeskläder & Prylar? Regga ett konto på www.freestreet.se. Det är MYCKET lättare att plocka ut presentkort där än på gratisbio, gratismakeup och andra liknande sajter! Dessutom är det inte så många medlemmar där ännu så det är sjukt lätt att värva massa folk och få poäng :)

2009-04-14 @ 13:33:31
URL: http://www.freestreet.se/?r=1116

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0