SemEsTer-pLaNerna..

MÅNDAG 21/7-08 BÖRJAR MIN SEMESTER, ETT STORT "HURRA" FÖR DET!

Denna måndag bär det av med Svärfar och Fredrik mot hälsingeskogarna, åh som jag saknat dem, hälsingeskogarna alltså. gubbarna träffar jag för jämnan.

tisdagen åker vi vidare till härjedalen, då skall även mor å far med. Där ska vi bo i min morbrors stuga enda fram till lördagen.
Under dessa dagar skall vi njuta av naturen, det kommer att bli fjällvandringar för hela slanten.
Bergsbestigningar, bastubad, kortspel och familjen, hur mycket bättre än så kan det bli?

lördagen åker vi alltså från härjedalen och tillbaka till Hälsingland där vi ska bo under mors och fars tak.
Söndag och måndag blir nog 2 softa dagar med kanske några besök på Dellen-stränderna.
Tisdag överger Svärfar och fredrik oss för skåne.
Jag kommer då att passa på att umgås med alla underbara barndomskompisar som man träffar allt för sällan.

onsdag åker jag och mammi till stockholm där vi möter upp med millan. Vi ska bo en natt hos lillasyster cajsa.
Morgonen efter, alltså torsdagen bär det nämligen av till LONDON!

Jag, cajsa-bajsa, millan, moster kecke å morsan ska ha en riktig girlpower-helg i London.
Fan va nice det ska bli asså!!!
Massa shopping så klart!

återvänder till svealand på söndag natt och på måndag återvänder jag till småland.

Snipp snapp slut så va semestern slut!

Men jag har två semesterveckor senare i höst också...
den som spar hon har!

Så va det någon som hade några funderingar kring vad jag ska göra under semestern så har ni fått alla svaren här..

Pöss på er





Kommentarer
Postat av: frasse

vilka underbara planer du verkar ha frida, jag vet inte alls vad jag ska göra... :)avis

2008-07-09 @ 22:10:42
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0