Ja jAg hAr..

Ett förhållande:
Ja, med mannen i mitt liv!
En bästa vän:
Många bästa vänner!
Haft ett seriöst förhållande:
Ja!
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej, aldrig!
Blivit kär vid första ögonkastet:
Nej, inte direkt kär, behöver veta mer än ögonfärg för att bli kär. Men efter första ögonkastet har jag blivit övertygad om att den här mannen vill jag ha! Han bor jag med nu!
Fått ditt hjärta krossat:
Ja, en gång, fruktansvärd upplevelse.
Skrikit åt en lärare:
Nej, jag är en skötsam flicka.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är någonstans:
Hm, kan inte komma på det på rak arm, men jag skulle tro att jag har gjort det nån gång. Där sprack den "skötsamma flickan" kommentare, haha
Några smycken över 1000 kr:
Ja, en ring! Nej, alltså jag är inte gift!
Snusat:
aha, mycket!
Rökt:
aha, feströkt!

DAGENS..
Kläder:
eftersom det varit en jobbdag har jag haft på mig, ett par wrangler-jeans, en röd-vit randig t-shirt från HM och ett par röda tygskor.
Smink:
Cover all mix från make up store, maskara, puder, rouge.
frisyr:
Utsläppt hår med ett svart diadem.
Vill ha:
fredrik hemma igen!
Sjuka:
Nej inte det minsta, har inte varit sjuk på mer än ett år.
Drog:
Snus å godis å Coca Cola..
saknad:
Min älskling och min familj i norrland
köp:
Godis, coca cola, vitlöksbröd
Godis:
Lösviktsgodis från Willys
Attityd:
en ganske så trött attityd idag, har jobbat 8 dagar i sträck och ska även jobba imorgon
Första tanken när du såg dig själv i spegeln imorse:
Äh, du ska ju bara på jobbet, det får duga!

Jag har fått id'en om det här roliga testet från Jennie:
www.skattkistan.blogg.se

Gör det ni med...

Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej gumman! Hoppas du/ni hade kul i lördags? Det hade jag! Grymt trevlig förfest tycker jag allt :) Får ses snart igen. Puss o Kram

2008-06-16 @ 09:18:04
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, visst va det!! Hade också jättekul! härlig blandning av människor! Blev det sent för eran del? kram kram

2008-06-16 @ 10:45:09
URL: http://fridaworld.blogg.se/
Postat av: Jennie

Frida, kom igen nu! NU får du ta och bli lite bättre på att uppdatera :) Puss och vi ses ikväll.

2008-06-22 @ 16:09:01
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag vet, jag är urusel på det här! Men jag ska göra mitt bästa! Längtar tills ikväll... "SEX AND THE CITY-THE MOVIE", som jag längtat! JIPPI!!!

2008-06-22 @ 20:02:19
URL: http://fridaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0