ÄnTLiGeN FreDaG!

JAG HAR LEDIG HELG!!!
Och det ska bli obeskrivligt skönt..
Solen ska lysa imorgon och på söndag, för det har jag bestämt.
För om det blir finväder ska jag å bubben åka
till någon sjö och picknicka å sola å bada, eller där ljög jag.. haha... jag kommer antagligen
inte att bada, men det kommer fredrik, oavsett temp.
JO, tro mig han kommer att bada, han badade i sjön på nyårsafton kl. 3 på natten! Då va det inte varmt i vatten och luft vill jag lova!
Ja, han är tokig min Fredrik, men ack så underbar!

Nu ska jag invänta honom och sen tror jag det blir filmkväll för hela slanten ( å förhoppningsvis massor av godis)

Ha en GREAT helg alla sköna bloggs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0