BlOgG = KrÅngEL

Ha hahahahahaha.... jag har suttit i 3 dagar nu och mixtrat med min Blogg-design, och det är fasiken inte lätt alltså.. När jag tror att jag börjat förstå mig på hur tusan det funkar och gjort massa ändringar i stilmallen så
sparar jag och nästa dag ser den helt knasig ut!
Förstasidan (den färgglada, hihi) är jag i dagsläget nöjd med..
men sidan där era kommentarer visas, där är det ju text som kräver 3 riktigt stora förstoringsglas.
HELT GALET JU!!

Har gjort lite större pixeländringar nu och hoppas på en läsbar text vid nästa inloggning, men jag har lärt mig att det tar ett tag innan ändringar sker.
Så jag ska försöka att inte tappa tålamodet!

ha en bra dag alla sötnosar!
jag hoppas jag kan läsa era kommentarer utan förstoringsglas när jag kommer hem ikväll!

*KrAmKaLaS*

Kommentarer
Postat av: inte frasse

haha, jag fattar inte heller bloggdesignen, men du som
är mycket för konst borde ju grejja detta frida :D.
jag tycker det verkar bra nu ?..
jag ser vad jag skriver iaf, det är ju huvudsaken :D

2008-05-14 @ 22:45:17
URL: http://annona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0