HeLgEnS BraVAdeR i BiLdEr...



Den så kallade "horhuslampan", som kvällen till ära var utsmyckad med "Teddys", som Födelsedagsbarnet sedan började smaska i sig , en efter en...



Jag själv i egen hög (full) person...



Lite andra partyanimals, mestadels Elgigantare!



Födelsedagsbarnet själv. I småland äter man för övrigt med händerna och inte med bestick, visste ni det?



Min sambo och Prins Charming..



LOVE YOU BUBBEN!
mine, mine....my precious..hehe...



Den lycklige Ted, även kallad Cookie, fick ett presentkort på Hennings konditori och var utom sig av glädje!


lite från min helg som var en mycket trevlig helg trots bristen på solstrålar..

KRAMKALAS

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Hejsan gumman! Vad fin och ljus du har blivit i håret nu :) Nygjort? Härligt med en ledig helg och fest, själv var jag ju som sagt sjuk! Har ni några planer på att göra nått på lördag? Det är ju allkår och grisfest då... :) Kram

2008-05-20 @ 19:30:29
URL: http://skattkistan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0