jAg Har En uNdeRbaR Helg FRamFöR MiG!

Så här ser helgens schema ut, fullspäckat med roliga ting!

FREDAG-
Jag måste iväg och jobba mellan 9-16..
sedan ska jag fort hem, fräscha till mig lite och sedan bär det av till tåget som tar mig till stockholm.
Väl framme kommer min underbara vän Josefina och möter mig, kanske även min fantastiska kompis Emelie.
Vi ska då kanske besöka något mysig cafe i väntan på min gulliga Maria som kommer direkt från Oslo.
Jag ska inkvartera mig hos josse och så ska maria, blir nog tjejsnack fram åt småtimmarna kan jag tänka mig...

LÖRDAG-
Idag bär det av på finlandskryssning, Jag, josse och Maria ska möta upp i värtehamnen med mina övriga gullungar, alltså - Johanna, Cathrin, Emelie och Zara! Vi ska nu på en 24 timmars partykryssning för att fira våra stundande 25-årsdagar!
Jag kan inte ens föreställa mig hur roligt det ska bli! LÄNGTAR!!!
Dessa flickorna är alltså mina barndomskompisar, vi bor utspridda över hela norden och det är alltså mycket sällan som vi alla kan träffas samtidigt!

SÖNDAG-
som om att det roliga slutar här, ånej, ICKE!
Vi kommer tillbaka till stockholm, kanske aningen slitna och *bakisskakis*. DÅ bär det av till min absoluta favvomänniska i hela världen, nämligen min lillasyster Cajsa. Hos henne stannar jag de kommande dagarna!
Vi ska mysa, mysa, mysa!

MÅNDAG-
Inte nog med att det är min FÖDELSEDAG (25 år) så ska jag å syrran även springa runt på stockholm gator och shoppa, shoppa, shoppa (en av min absoluta favvosysselsättningar).
Mot kvällning har jag hört ryktas om utgång och alltså lite mer partaj.
HiHi!

TISDAG-
Idag är min sista dag i huvudstaden och kommer antagligen känna mig vemodig och lite sorgsen.
men antagligen inte så länge eftersom jag nu varit ifrån min Fantastiska pojkvän i 4 DAGAR! saknaden kommer att vara stor och hemresan kommer nog att gå ganska lätt.

de ni, fullspäckad helg eller vad!

ha en underbar helg ni med, för det ska jag ha!

*PÖss*


Kommentarer
Postat av: anna

ojoj snacka om en helgalen helg, roligare saker får man nog leta efter + att vädret ska bli hur fint som helst här hemma, så hoppas de är fint på kryssningen o i sthlm med.. :) ses om 2 timmar,.. förhoppningsvis är jag lite mer vaken då..

2008-05-30 @ 07:59:51
URL: http://annona.blogg.se
Postat av: Frida

Jag är också sjukt trött idag...fy! Men det ska nog gå! Det verkar faktiskt som att jag kommer få fint väder ÄNTLIGEN! men det va tamesjutton på tiden! Ses snart! kram

2008-05-30 @ 08:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0