LöRdAgS-PLaNeR

Imorgon jobbar jag mellan 9.30 - 17.15.

Men sen blir det mys med millan..
Vi har planerat att äta middag på någon mysig uteservering, kanske ta ett glas vin eller
en cider... klä upp oss lite och ändå få känna att det faktiskt är en lördag!
Lite skvaller blir det så klart och antagligen en hel del godis!

Mitt lite bittra humör från morgonens blogg har nu gått över till glädje!

Så ska det va!

Ha en underbar helg alla söta bloggare, för det ska jag (fast jag jobbar)..

*FETPÖSS*

Kommentarer
Postat av: anna frallan på toys

mmooohahaha nu hittade jag dig här med. jag är nog bäst på att hitta folk skulle jag kunna tro . ses imorgon

2008-05-09 @ 22:41:28
Postat av: Frida

Nämen hejsan "frallan"! Helt klart, that most be your mission in life.. att hitta människor, du borde nog söka dig till FBI eller nåt, hjälpa dem i deras utredningar. Toy's R us är inget för dig! ses imorgon! ;)

2008-05-10 @ 00:01:47
URL: http://fridaworld.blogg.se
Postat av: Åsa

Åh det var dunder kul att se dig också, du måste ju komma till oss nån dag när du har tid innan vi åker!!:)Haha aa dom är lite knäppa domdära:)
Blev inge stockholm igår, vi kom bara till vetlanda sen va vi med i en olyka så vi kom inte längre. Blev påkörda bakifrån men vi klarade oss bra, vi har ont i nackar och är stela men annars är det fint! som det kan gå:)Hade du en mysig fredag?? pussokram!

2008-05-10 @ 10:36:31
URL: http://ousagousa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0