MY LIVINGROOM!


image13


HÄÄÄÄR BOOOOR JAG!
VILL GÖRA OM NU!!!!

när jag va liten möblerade jag om en gång i månaden, sen brukade jag och min syster byta rum
sissådär en gång i halvåret också..(till mor å fars stora missnöje).
men vad har hänt, jag och my love flyttade in här för ungefär 3 år sen och
jag har inte möblerat om EN ENDA GÅNG!
men nu börjar det minsann klia i fingrarna.....

Att ingen ommöblering skett tidigare kan ju bero på att vi har en grymt tung
bardisk i mosaik som sitter fast i väggen och en stor projektorduk på den andra väggen...
helt enkelt för mycket jobb, det ska nämligen gå fort när jag sätter igång!

Men textilier skulle man ju kunna byta och kanske en ny matta...
det kan göra rätt mycket!

NÅGRA TIPS??

*KrAMkALas*



Kommentarer
Postat av: Sara =)

Så mysigt, jag vill också bo med min babe =)

2008-05-06 @ 21:11:46
URL: http://duvetsara,blogg.se
Postat av: Frida

ja, det är bra härligt att kunna stjäla en puss eller kram närhelst du vill!!!

2008-05-06 @ 21:26:59
URL: http://fridaworld.blogg.se
Postat av: Jennie

Ni har det fint hemma Frida, och jag tror minsann att ni har den skönaste soffan i världshistorien :) Dags att mysa på den igen snart tror jag minsann! Söndag kanske? Kram Kram

2008-05-06 @ 22:07:01
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: Hästmannen

Medan jag tvingas leva med stanken. Omfamna den.
Dock helt sonika har jag idag daskat fram, med korven:
gbuy olpgniöä m,z

2008-05-07 @ 13:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0