SöNdAg iGeN

Jahaja, då var det söndag igen.
Har svårt att begripa hur snabbt en helg faktiskt kan gå.
Man planerar att hinna med så mycket och ändå så hinner man knappt med något alls.
Timmarna springer iväg och plötsligt är det en ny arbetsvecka framför dig.

Vad har ni gjort i helgen, hinner ni med era planer eller är ni som mig, "latledig"!

Jag vill ha PALT å FLÄSK!
(bara så ni vet)..

men det får jag tyvärr bara när jag är hemma hos mor å far, det är ju 75 mil dit och det känns lite långt en söndag som denna...

Nu ska jag kolla på filmen 21...

PÖSS å KRÄM

Kommentarer
Postat av: anna

haha nee, jag gick ner i källaren o boka tvättid till på tisdag. de va den tummen de. ha legat i soffan o kollat tv hela dagen.jag fattar inte heller hur fort helgen bara kan försvinna.men jag börjar inte föränn 13 imorgon så de är skönt iaf.och ledig tisdag är vi jipppiii :D. ses imorgon puss o godkväll

2008-05-18 @ 22:11:12
URL: http://annona.blogg.se
Postat av: Bloggtävlingar

Hej!
Sugen på att tävla? Vet du om en tävling? Eller du kanske anordnar en tävling? Kika in hos oss, släng in en kommentar och vi för ryktet vidare! Tipsa även dina vänner om oss på Bloggtävlingar!

2008-05-19 @ 14:28:38
URL: http://bloggtavlingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0