TaMejTuSAn sÅ LöS iNtE sOLen iDag...

...men det gjorde jag något åt...
Jag åkte ner till stan och tröstshoppade, jag är jättebra på att
TrÖsTsHoPpA!!!

och det får mig alltid på bättre humör!
Kanske inget plöskan (plånboken) är särsklit glad över, men det skiter jag tammejtusan i..
Jag är en SLÖSA, ingen SPARA!!!

Det blev:
* En ny handväska (marinblå "tantväska")
* Två set med armband, röda och blå
* ett par örhängen, blå
* pizzalunch på Paladium me Millan
* en svart kjol, supersöt
* en blå/röd/vit mönstrad kjol
* och slutligen ett vitt linne...

Ops, va mycke de blev... hehe
Men notera att de tre första var halvapriset fynd och inte alls särskilt dyrt!

nu ska jag kela med bubben!

*HeJ sVeJ*



Kommentarer
Postat av: ellen

Härligt med lite shopping. Jag är också lite sur för att vädret inte är som igår. Har varit sjuk i helgen så jag missade ju hela det underbara sommarvädret. Och nu när jag är frisk så är det kallt och blåsigt.. :(

Jo det är en kryssning med ett riktigt lyxfartyg du! Royal caribbean jewel of the sea heter det och det går från sthlm till harwich i england med ett stopp i köpenhamn. Det är jag mamsen och syrran som ska åka, 5 dagar är vi borta. Finns allt mäjligt på den där båten, pool, minigolf, teater, spa, gym, you name it! Ska bli jätteskoj! :)

Puss!

2008-05-12 @ 17:37:16
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: Jennie

Vad söt du är Frida :) Shopping är det bästa när man mår dåligt, är trött, sur osv! Själv slutade jag när jag kommit till 4 par skor :) Jättenöjd! Tror inte min plånbok är det dock... Vi ses väl snart igen? Några planer för helgen? KraM!

2008-05-12 @ 19:08:58
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: Frida

Fan va härligt det låter, ellen... Visste inte ens att det fanns sånna kryssningar från sverige... jag ska också på en liten kryssning faktiskt, men bara till Åland... tjejerna hemifrån och jag ska fira att vi alla fyller 25 i år, så det blir en liten party-kryssning! men bara en 24 timmars...
Ha en toppenresa gumman!!

Jennie- vi verkar ju funka likadant, tur att det finns fler som tröstshoppar, så man inte är ensam...
Kram

2008-05-12 @ 19:49:16
URL: http://fridaworld.blogg.se
Postat av: Hästmannen

Nu har jag följt och kommenterat den här bloggen flera veckor. Men slak? Nej, du. Hallå dära.

2008-05-12 @ 23:56:42
Postat av: Linn

Hej Frida! Jag hittade dig här jag :) Hoppas du mår bra! Tröstshopping brukar faktiskt funka lite, ibland.. Knasigt det. Kram på dig!!

2008-05-13 @ 19:48:15
URL: http://linnhelene.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack snäckan!!:)
mysigt med shopping,om man ändå hade pengar till det:)

2008-05-13 @ 23:29:48
URL: http://ousagousa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0