Varför skiner solen alltid då man ska iväg och jobba?

Sådana här dagar som denna dag är ångestfyllda dagar..
Solen glassar in genom fönstret och jag har inte tid att glassa med den.
Jobbet och den stora cementklumpen man jobbar i hela dagarna kallar och där
ska man vara HELA helgen.
Lagom till på måndag då jag är ledig igen kommer molnen ha täckt den blå himlen och eftersom jag
dödade en spindel idag kommer regnet att falla.
deprimerande..

Fortfarande långt till semester och med så här många soldagar redan nu, börjar oron om
kallare dagar och regn till ledigheten att hopa sig.

Jag vill ha fräknar och brunt skinn!
ge mig... på måndag!

Ha en bra dag alla soldyrkare!
jag avundas er som är lediga en dag som denna!

men nej då, jag är inte bitter, nej, nej, inte alls... ;D

*jag vill ha SOL, SOL, SOL...*

Kommentarer
Postat av: Olli

Ha en super bra dag & en jätte trevlig helg!

2008-05-09 @ 10:42:39
URL: http://www.oliviaandreea.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0